ładny design wewnątrz jak i wewnątrz ale aby uszczelka pod głowicą poszła przy 60 tys. to przesada a pojazd serwisowałem od nowości , żrówki standardowo się przepalaja- oryginalne od VW najlepiej się trzymają
Wrażenia
3,0
Silnik
głośna praca silnika zwłaszcza na większych obrotach, po 10 tys. km z rana po odpaleniu przez kilka minut drgania i nierówna praca silnika z tendencją do zgaśnięcia
3,0
Skrzynia biegów
na I biegu nie należy silnika wkręcać na duże obroty po to nie polepszy jego mocy a zwiększy hałas pracy , jesli pojazd już się jako tako toczy to lepiej wrzucić na II bieg bowiem przejście na mniejszy jesy bardzo ciężkie- odczuwalny opór
4,0
Układ jezdny
bardzo dobrze trzyma się w zakrętach i zawieszenie ogólnie bardzo wytrzymałe na nasze drogi, przy 68 tys. km brak jakichkolwiek luzów jedynie padła sprężyna tylnego amortyzatora- koszt. 200 zł . należy przestrzegać ciśnienia w oponach - 2,5 bar bez obciążenia a w innym 2,6 i 2,8 bar
Komfort
3,0
Widoczność
ograniczają widoczność słupki przednie oraz tylnie
2,0
Ergonomia
do 40 tys. km palił benzyny na trasie do 110 km/h 5,8 l z czterema osobami, po założeniu gazu przy tym przebiegu benzyny pali 6,4 l na trasie a gazu 8,5 l, z obciążeniem i klimatyzacją 9 l gazu( założony STAG 4)
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
dramat jeśli mówimy o bocznych szybach przednich, musi być wentylatot ustawiony na 3 i wyłącznie ogrzewanie szyby, w zimie długo się nagrzewa, przy mrozach już ok. 15 stopni bardzo słabo grzeje, należy przełączyć na obieg wewnętrzny i lekko uchylić szyby boczne aby nie parowały , wymiana filtru wewnętrznego nic nie daje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w normie jak na tak małe autko w swej klasie
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa 10,5 l/8,5l gazu, przy 15 tys. km spaliło się podświetlenie nawiewu, przy 40 tys. km wymiana klocków hamulcowych, przy 60 tys. wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana komplet rozrządu- koszt naprawy 2 tys. złotych , uszczelka pod klawiaturę sama tylko kosztuje 200 zł- dramat, pamiętajcie aby wymieniać olej co 15 tys.km a nie co 30 tys. jak podają w serwisach( olej Totatal Quartz 7000 -szkoda silnika ( padają uszczelki pod głowicą od strony studzienki ściekowej oleju)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 88KM 65kW
[l/100km]