Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 207 Hatchback 5d

spokojny, 12 lat temu
Silnik 1.4 16V 88KM 65kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 68 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 16V 88KM 65kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
2,92
27% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : uszczelka pod głowicą
Układ elektryczny : przepalające się żarówki
Inne : fatalna wentylacja na boczne szyby
3,0
Całokształt
ładny design wewnątrz jak i wewnątrz ale aby uszczelka pod głowicą poszła przy 60 tys. to przesada a pojazd serwisowałem od nowości , żrówki standardowo się przepalaja- oryginalne od VW najlepiej się trzymają
Wrażenia
3,0
Silnik
głośna praca silnika zwłaszcza na większych obrotach, po 10 tys. km z rana po odpaleniu przez kilka minut drgania i nierówna praca silnika z tendencją do zgaśnięcia
3,0
Skrzynia biegów
na I biegu nie należy silnika wkręcać na duże obroty po to nie polepszy jego mocy a zwiększy hałas pracy , jesli pojazd już się jako tako toczy to lepiej wrzucić na II bieg bowiem przejście na mniejszy jesy bardzo ciężkie- odczuwalny opór
4,0
Układ jezdny
bardzo dobrze trzyma się w zakrętach i zawieszenie ogólnie bardzo wytrzymałe na nasze drogi, przy 68 tys. km brak jakichkolwiek luzów jedynie padła sprężyna tylnego amortyzatora- koszt. 200 zł . należy przestrzegać ciśnienia w oponach - 2,5 bar bez obciążenia a w innym 2,6 i 2,8 bar
Komfort
3,0
Widoczność
ograniczają widoczność słupki przednie oraz tylnie
2,0
Ergonomia
do 40 tys. km palił benzyny na trasie do 110 km/h 5,8 l z czterema osobami, po założeniu gazu przy tym przebiegu benzyny pali 6,4 l na trasie a gazu 8,5 l, z obciążeniem i klimatyzacją 9 l gazu( założony STAG 4)
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
dramat jeśli mówimy o bocznych szybach przednich, musi być wentylatot ustawiony na 3 i wyłącznie ogrzewanie szyby, w zimie długo się nagrzewa, przy mrozach już ok. 15 stopni bardzo słabo grzeje, należy przełączyć na obieg wewnętrzny i lekko uchylić szyby boczne aby nie parowały , wymiana filtru wewnętrznego nic nie daje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w normie jak na tak małe autko w swej klasie
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa 10,5 l/8,5l gazu, przy 15 tys. km spaliło się podświetlenie nawiewu, przy 40 tys. km wymiana klocków hamulcowych, przy 60 tys. wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana komplet rozrządu- koszt naprawy 2 tys. złotych , uszczelka pod klawiaturę sama tylko kosztuje 200 zł- dramat, pamiętajcie aby wymieniać olej co 15 tys.km a nie co 30 tys. jak podają w serwisach( olej Totatal Quartz 7000 -szkoda silnika ( padają uszczelki pod głowicą od strony studzienki ściekowej oleju)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 88KM 65kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 207

Liczba wpisów: 18

Peugeot 207 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 207 Hatchback 5d