Na dzień dzisiejszy mam przejechane około 500km tym autem zatem nie jestem wstanie wpełni go ocenić (docieranie), ale wydaje się, że jest to dobra jednostka. Dynamiczna, moment obrotowy nisko umiejscowiony jak na benzyniaka, co sprawia, że silnik jest całkiem elastyczny.
3,0
Skrzynia biegów
Pierwsze wrażenie nie było najlepsze - trochę nieprecyzyjna praca lewarka skrzyni biegów, ale po przejchaniu kilku godzin można się do przyzwyczaić, tragedii nie ma.
5,0
Układ jezdny
Moim zdaniem to jest najmocniejsza strona tego auta! Perfekcyjnie trzyma się drogi, szczególnie na wolniejszych, ostrzejszych zakrętach. Oczywiście nie można go porównywać do aut sportowych ale byłem bardzo zaskoczony, że tak ciężko go wyprowadzić z "równowagi".
Komfort
2,0
Widoczność
Prawdę mówiąc widoczność nie najlepsza - ale moim zdaniem to nie jest duży problem, liczy się przyjemność z jazdy.
4,0
Ergonomia
Sporo schowków, jeden klimatyzowany, bardzo dobre wykończenie (jakość materiałów i spasowanie). Wszystko pod ręką. Bardzo przyjazny kierowcy i pasażerom.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam auto z klimatyzacją, przy temperaturze 30 stopni, jadąc w kurtce :) było mi komfortowo. Co do ogrzewania wydaje się efektywne - ale okaże się to dopiero w zimie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca jest bardzo dużo, jak w klasie C, nad głową wręcz za dużo - można było auto nieco obniżyć, nabrało by więcej sportowego charakteru. Z tyłu jest znacznie gorzej - ale na szczęscie nie mam rodziny, a sam tam nie jeżdzę :)
5,0
Wyciszenie
Moim zdaniem bardzo dobre, przy 110km/h cicho, więcej narazie nie jechałem ze względu na docieranie. Przy mniejszych prędkośćiach równie dobre.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na trasie bardzo przyjemne ok 5.5litra/100km. W mieście ok. 8.5litra..
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 88KM 65kW
[l/100km]