Jeszcze nie wiem jak ta współpraca wyjdzie, ale jestem dobrej myśli. Mocy wystarczy, super trzyma w zakrętach (fotele kubełkowe pomagają). Trzeba pilnować oleju. Wersja 3d, więc drzwi trochę ciężkie. Dla osiągów przydałoby się żeby auto było lżejsze. Wygląd kwestia gustu, ale 17'' felgi, czarny lakier i auto robi wrażenie jakby miało na Ciebie skoczyć. Mam LPG po poprzedniku i trzymam kciuki żeby nie było z tym problemów. Przede mną sporo kilometrów do zrobienia...
Wrażenia
4,0
Silnik
Trzeba "kręcić" wysokie obroty, ale jak się człowiek przyzwyczai to leci. :)
4,0
Skrzynia biegów
Lekko wchodzą biegi. Wsteczny czasami niepokoi.
5,0
Układ jezdny
Twardo, ale pewnie przez niskoprofilową oponę. Pewnie i szybko reaguje na aktywność kierowcy.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka boczne. Do tyłu też dobrze widać. Nic nie przeszkadza.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco dużo miejsca z przodu. Dla pasażerów z tyłu już nie, szczególnie jak jest ich trzech. Ale jechaliśmy już w piątkę i załadowanym bagażnikiem i dał radę. Nie stracił też na dynamice:)
3,0
Wyciszenie
Głośno. Po mieście normalnie (gdyby nie dziury przy niskoprofilowej oponie). Na ekspresówkach i autostradach więcej jak 115km/h i trzeba głośniej puścić muzykę. Niestety największy minus za głośny silnik i brak 6 biegów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie powinienem się wypowiadać, bo za krótko go posiadam.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wygląda, że w cenie około 15tyś zł jeden z lepszych wyborów.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go krótko a już walczyłem z kontrolkami i sondą lambda, która najtańsza nie była. Zobaczymy jak dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jest dobrze, odpukać w niemalowane.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VTi 120KM 88kW
[l/100km]