Silnik
: z jednej strony fantastyczny mocny, elastyczny i cichy a z drugiej największa bolączka skarbonka bez dna.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Jak się zepsuje a zrobi to prędzej czy później, bardziej opłaca się kupić nowy zamiast regenerować. Po jakimś czasie i tak padnie znowu.
3,0
Całokształt
ciekawe tanie i ładne auto
Wrażenia
1,0
Silnik
Cichy, bardzo elastyczny, dynamiczny, jak na pojemność z turbo to ekonomiczny, gdyby nie to że Sypie się jak domki w Czeczenii, a autoryzowane serwisy rozkładają bezradnie ręce, chociaż chętnie wymieniają w nim rzeczy na nowe kompletnie nie mając pojęcia o co tym razem chodzi.
3,0
Skrzynia biegów
duży skok, ale spoko wybiera, lewarek chodzi trochę jak masło, nie wiadomo czy bieg już wszedł czy jeszcze trzeba dopchnąć
4,0
Układ jezdny
sztywny, mało komfortowy, choć nie buja a w zakrętach jedzie jak przyklejony
3,0
Karoseria
Delikatny lakier, nie radzę myć lancą pod dużym ciśnieniem bo potrafi zejść plak. Brak korozji.
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność bardzo dobra, dodatkowy panoramiczny dach - bajka !
5,0
Ergonomia
dobrze przemyślane wnętrze z użyciem całkiem dobrej jakości plastików, ale to auto do miasta więc nie ma co porównywać np do audi a2, a3.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobra wentylacja i ogrzewanie, klima bardzo wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo przestrzeni dla wysokiego kierowcy i pasażera, z tyłu już trochę gorzej, wg mnie duży bagażnik.
4,0
Wyciszenie
auto do miasta więc przy prędkościach autostradowych w kabinie już jest głośno a przy złożonych tylnych siedzeniach wyciszenia praktycznie brak
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ze względu na swoją awaryjność częściej stoi w serwisie niż pod domem. Niby zadbane, olej wymieniany bardzo często ale zbiera się nagar, i silnik wygląda jak by nigdy nie miał zmienianego oleju. Przez rok czasu wydałem ok 8 tyś w serwisie zł na próbę regeneracji auta co i tak mi się nie udało. Co chwilę coś, reszta rzeczy typu zawieszenie, elektronika - ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
To zależy czy auto się rozsypie czy będzie chodzić bezawaryjnie. Tanie w zakupie i młody rocznik z małym przebiegiem, ale skarbonka bez dna jeśli chodzi o silnik
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak drobnych usterek, tylko poważne
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik THP to straszna padaka, nigdy nie wiesz czy dojedziesz z domu do pracy z i z powrotem.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 150KM 110kW
[l/100km]