Układ hamulcowy
: Jak to można nazwać uciążliwą usterką to zapieczony cylinderek hamulcowy.
Zawieszenie
: Usterek nie było ale lubi skrzypieć jak stara wojskowa prycza,odnotuje że na serwisie nie stwierdzono jakiejkolwiek usterki.
4,0
Całokształt
Mój pierwszy w życiu samochód ;)Przejechałem nim w dwa lata około 20 tyś. kilometrów i nie mogę złego słowa powiedzieć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Lubi wysokie obroty powyżej 3500.Nigdy mnie nie zawiódł nawet w największe mrozy odpalał bez problemów.
4,0
Skrzynia biegów
Denerwujący wsteczny bieg,trzeba czasami drugi raz wyłączyć sprzęgło żeby zatrybił, piątka trochę przydługa reszta bez zarzutów.
4,0
Układ jezdny
Do 120 km/h jest bardzo dobrze,przy 140 zaczyna się lekkie wężykowanie trzeba kontrować kierownicą jak w starym polonezie.Szybsza jazda na własną odpowiedzialność.
Komfort
4,0
Widoczność
Duży lewy słupek co utrudnia wjazd na rondo i skręt w lewo trzeba bardzo uważać bo można nie zauważyć pieszego.Dzięki dużym bocznym lusterkom widoczność do tyłu jest bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu,sterowanie radiem z kierownicy bezproblemowe.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W kabinie robi się ciepło po 5 km.Klimatyzacja wydajna, szyby nie parują w zimowe i deszczowe dni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeździłem sam lub we dwoje.Przestrzeni od groma.
3,0
Wyciszenie
Po mieście prawie go nie słychać.Powayżej 120 robi się uciążliwie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez dwa lata dwie usterki.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak wyżej,szczegóły poniżej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zapieczony cylinderek hamulcowy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak można to nazwać poważną usterką to tylko wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu,cena 105 zł.Wymiana samemu w 5 minut.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 VTi 95KM 70kW
[l/100km]