Silnik
: Ta jednostka przy dobrym paliwie jest REWELACYJNA. Przy jeżdżeniu z ładunkiem zalecał bym jednak silnik mocniejszy 1,9
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: j/w
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na diesla - rewelka. Raz przekręciłem kluczyk na chodzie bo nie słyszałem silnika
3,0
Skrzynia biegów
Trochę ciężko wchodzą niskie biegi
4,0
Układ jezdny
Musiałem wyprowadzić auto z mocnego awaryjnego hamowania żeby nie rozwalić kilku przede mna - nikogo nie drasnąłem. Fakt że doświadczenie też swoje mam
Komfort
4,0
Widoczność
Przyciemniana tylna szyba jest fajna, ale cofanie w nocy to tylko po znajomym gruncie
3,0
Ergonomia
Regulacja fotela kierowcy w pionie to tylko z nazwy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Fakt dużo jeżdżę sam. Zużycie średnie 4 litry!!!!!. W wakcje w pełnym rynsztunku ale z nowu na trasie - podobnie. W zimie troszkę więcej 4,2. Najbardziej fajne jest to że w lecie tankuję do pełna i wiem że tysiączek spoko oblee. W zimie przy 850 muszę już szukać kasy na tankowanie. Dodam że ze względu na niskie zużycie nie kombinuję z paliwem i tankuję w Orlenie choć drogo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektronika: przełącznik kierunkowskazów(podobno standard)
sterownik airbagów, Wszystko to na przedłużonej gwarancji. Na normalnej żadnych usterek
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 HDi 70KM 51kW
[l/100km]