Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 206 Hatchback

Tomek, 18 lat temu
Silnik 2.0 HDi 90KM 66kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Peugeot 206 Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW 1999-2006 - Oceń swoje auto
3,31
17% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
OSTATNI MOJ PEUGEOT!!!! Niestety psuje sie wszystko co możliwe i potencjalnie niemożliwe!!!! Poza tym super autko (tak na pociechę)
Wrażenia
5,0
Silnik
doskonała elastyczność, dobre osiągi maksymalne (szczególnie po założeniu chip´a - 110 KM), świetnie spisuje sie w górach, przy obciążeniu i na autostradzie; można wyciąć wiele wiekszych autek:)
3,0
Skrzynia biegów
biegi wchodza dość miękko i bez najmniejszych oporów - typowo "damska" charakterystyka bez żadnych cech sportowych; nie zawodzi wiec jest ok.
4,0
Układ jezdny
zawieszenie dobrze spisuje sie w przecietnych warunkach, wygodne na długich trasach, ale dla wykorzystania maksymalnych osiągów trzeba czegoś więcej; moment obrotowy znacznie przekraczający 200 Nm (z chip´em ok.300Nm!) wymaga znacznie twardszego zawieszenia i dobrych opon. Na codzień w pełni spełnia swe zadanie.
Komfort
4,0
Widoczność
nie widać końca przedniej maski, ale szybko można sie przyzwyczaić; ogólnie bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
wszystko we właściwym miejscu, doskonałe możliwości adoptowania wnetrza (jak na tę klase auta) świetny na objechanie Europy we dwoje, wystarczający na weekendowy wypad nad morze we czwórkę, sprawdza się także przy przeprowadzkach (2-metrowe szafki też sie zmieszcza!!!)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wersja z automatyczną klimą - po prosru SUPER!!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer niczego więcej nie potrzebują, nawet kilkunastogodzinne podróże nie są wielkim problemem; na tylnej kanapie cudów nie ma się co spodziewać - typowo dla tej klasy auta.
4,0
Wyciszenie
całkiem niezłe jak na klasę auta, przy prędkościach maksymalnych (180-200) chciałoby sie ciut więcej, ale w wersjach 1,1 i 1,4 to prekości nierealne...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto: 6 - 6,5 l/100km trasa: 5 - 5.5 l/100km (100-150 km/h) 6 l/100km (>150km/h non stop) w/w dotyczą oczywiście jazdy z klimą minimalne: 4 - 4,5 l/100km (90 km/h bez klimy) ceny przeglądów typowe dla ASO (czyt. drogo!) naprawy jeszcze droższe, ASO nastawione na wymianę tego co żle działa, a nie na faktyczną naprawę; do tego z elektryką nie dali rady, ale uczciwie sie do tego przyznali i oddali auto bez zapłaty.
2,0
Stosunek jakość/cena
auto kupione w salonie w wersji XT+klima automatyczna - w zasadzie pęlna wersja z welurem, pęłną elektryką, odblaskową szybą, alufelgami, halogenami itp, w sumie przeszło 60 tys. w 2001r. Za ta cenę można by oczekiwać nieco lepszych plastyków niż wersja 1,1 za 30-35tys. i znacznie większej niezawodności
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
psuje sie wszystko, nawet przełacznik migaczy, zaś koszty wymiany w ASO przyprawiają o zawroty głowy!!!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na drobiazgach sie nie kończy... wentylator, układ zasilania, koło pasowe wału, elektryka-komputer i potencjometr gazu...długo by wymieniać, a wszystko to idzie w tysiace złotówek!!!! Do tego z elektryką ASO nie mogła sobie poradzić i trzeba było poszukać "zaufanych fachowców"

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 206

Liczba wpisów: 42

Peugeot 206 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 206 Hatchback