Zawieszenie
: Zawieszenie jest komfortowo twarde przez co autko bardzoe dobrze się prowadzi a jednocześnie nie pozwala powybijać sobie zębów na polskich dziurawych drogach.
4,0
Całokształt
Autko w porównaniu do poprzedniego Clio(2005) jest dużo lepsze. Może tylko plastiki w Clio były ogólnie lepsze ale poza tym silnik, wnętrze, wyciszenie, układ jezdny i całokształt to ogromna różnica na korzyść Peugeota. Autko jest bardzo twarde- wjechał we mnie autobus na skrzyżowaniu, mi się nic nie stało a autko dalej jeździ jak przed wypadkiem (wymiana przedniego zderzaka, maski i błotników, silnik i układ jezdny nienaruszony)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo elastyczny i dynamiczny. Jako, że lubie dynamiczne samochody zachęca mnie to do kuopienia 207 z silnikiem 1.6 HDI 16v 110KM.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów jak we francuzach bez rewelacji, biegi wchodzą precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny bardzo dobry, w Peugeotach z dieslem zawieszenie jest nieco twardsze przez co auto lepiej się prowadzi.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobrą widoczność do przodu zapewnia dłuuuuuuuga przednia szyba. Do tyłu już troche gorzej ale tragedii nie ma.
4,0
Ergonomia
Ergonomia utrzymana na dobrym poziomie, przyciski są pod ręką, sterowanie radia z kierownicy rewelacyjne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, polecam ustawienie na nogi i szybę zapewnia odpowiednią cyrkulację powietrza w całym samochodzie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 HDi 70KM 51kW
[l/100km]