Po 30 tysiącach do wymiany nadawały się łączniki stabilizatora (dodam, że staram się nie jezdzić po dziurach). Następne były tylne amortyzatory. Teraz znowu coś puka..........
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny i obsługa w serwisach poniżej krytyki. Banda i tyle
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ten samochód żyje własnym życiem. Kontrolki zapalają się kiedy i chcą i jakie chcą. Od ABS-u, poduszek, silnika ,oleju. Elektroniczny wskaźnik poziomu oleju też pokazuje co mu się podoba a najcześciej pokazuje brak oleju (dobrze ze jest jeszcze bagnet). W serwisie następne rozczarowanie bo najlepiej gdyby wymienili cały samochód.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przełącznik zespolony wycieraczek i swiateł. Wpisuje to w poważnych usterkach chociaż wymiana kosztuje ok 400 zł no ale jak to g... psuje się trzy razy to daje juz 1200 zł. Śmiech na sali.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 HDi 70KM 51kW
[l/100km]