Faje szybkie autko, wymagające trochę troski i stan techniczny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ma swoją bolączkę - pierwsza seria boryka się z problemem z popychaczy hydraulicznych. Początkowo montowano niewłaściwe, po wymianie na poprawione - problem z głowy.
3,0
Skrzynia biegów
Nie pasuje do charakteru S16 - haczy trochę.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie całkiem fajnie się sprawdza, S16 jest o wiele twardsza od zwykłych wersji i dobrze się ją prowadzi.
Komfort
3,0
Widoczność
W wersji S16 jest dość niski - twarde zawieszenie
4,0
Ergonomia
OK, poza umiejscowieniem przycisków otwierania szyb.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto klasy OK
3,0
Wyciszenie
Słabe wyciszenie - silnik 2,0 jest dość głośny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W wersji S16 - koszty są średnio-wysokie
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jest tak źle jak się mówi o "Francuzach" - jak się dba, tak się ma!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana popychaczy - TTTM :(
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]