Zawieszenie
: Przede wszystkim właściwości jezdne. Zakrety pokonuje na prawdę rewelacyjnie.
5,0
Całokształt
Mały, lekki, z mocnym silnikiem. Świetnie hamuje i trzyma się drogi. Objedzie na światłach niejednego zawodnika w Golfie czy BMW :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Na niskich obrotach trochę przymulony, po przekroczeniu 3000RPM idzie jak rakieta :)
4,0
Skrzynia biegów
Mogłaby być precyzyjniejsza, drążek trochę za długi.
5,0
Układ jezdny
Mam zamontowany gwint i opony 205/40 R17. Auto trzyma się drogi jak przyklejone.
Komfort
5,0
Widoczność
Z przodu jak w każdym aucie, za to z tyłu rewelacja. Duża tylna szyba = brak problemów z parkowaniem.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Chociaż przyznam, że panelu klimy dalej nie ogarniam.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa, nic więcej pisać nie trzeba. Klima bardzo sprawna. Regulacje temperatury od 17.5 do 28.5\'C (o ile dobrze pamiętam).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mały Peugeot to nie limuzyna. Z przodu miejsca wystarcza w zupełności. Z tyłu... cóż, mniejsi pasażerowie nie powinni mieć problemów.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie? To chyba nie w S16 :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik o tej mocy nie pali aż tak dużo. W mieście (tzn. 70% miasto, 30% trasa) przy jeździe bez szaleństw koło 9.5L/100km. Na trasie Gdańsk-Warszawa udało mi się zejść do 7.1L/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Na rynku samochodów używanych S16 to dobra okazja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co nic się nie zepsuło.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co nic się nie zepsuło.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]