samochód na pewno ładny, ale odradzam kupno, w wersji s16 egzemplarz bezwypadkowy prawdopodobnie już nie istnieje, na polskich drogach trwałość tylnego zawieszenia ogranicza się do 20 tys km, regeneracja to koszt rzędu 1200 zł, silnik przy dynamicznej jeżdzie zużywa nawet 12 litrów paliwa na 100km, mocą nie zaskakuje, aczkolwiek osiągi są zadowalające, v max 225 km/h (odcina zapłon) bezproblemowo i szybko
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik jak na taką moc uzyskiwaną z 2 litrów powinien być bardziej elastyczny, zaczyna \"żyć\" od 4500 obr/min, jak się dobrze powajchuje biegami to 8 sekund do setki mozna osiagnąć, praca silnika nie zachwyca, czuć jego drgania wewnatrz samochodu
2,0
Skrzynia biegów
wsteczny zgrzyta niemal za kazdym razem, reszta biegów też raczej bazproblemowo nie wchodzi
1,0
Układ jezdny
tylne zawieszenie tego samochodu to porażka konstrukcyjna, zupełnie nie dostosowane do mocy tego silnika, PORAŻKA!
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu ok, z tyłu słupki są bardzo szerokie, ale to charakterystyczne dla tego samochodu
2,0
Ergonomia
super! tylko zegar, wyswietlacz radia i komputera pokładowego są w słoneczny dzień zupełnie nieczytelne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rozgrzewa się szybko i ogrzewanie jest wydajne, klimatyzacja także
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tak małe gabaryty-rewelacja, posiadam drugi samochód tej samej klasy -clio i w 206 jest dużo więcej miejsca
3,0
Wyciszenie
cicho w środku nie jest, trzeszczą plastiki
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tę moc jest ok
2,0
Stosunek jakość/cena
s16 to chyba oprócz clio sport najdroższe auto w swojej klasie, cena nie adekwatna do wartości realnej
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciągle coś się psuje
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tylna belka!!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]