Zawieszenie
: Wymiana wahaczy - trzeba się z tym liczyć co ok. 60 tys.
Karoseria
: Odpryski lakieru na pokrywie bagażnika
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
90KM i niewielka masa pojazdu sprawiają, że można sobie poszaleć. Dobre przyśpieszenie zarówno na niskich jak i wysokich biegach.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi bardzo elastyczne i "długie", na trójce można rozpędzić auto do 100km/h, na piątce można jechać z powodzeniem 40km/h.
Czasam ciężko wchodzi jedynka, nie wiem, czy to mój model, czy wszystkie tak mają.
3,0
Układ jezdny
Plusem jest niezłe wspomaganie kierownicy, minusem zawieszenie, które nie dość, że szybko sie zużywa, to ma tendencję do hałasowania.
Przy dużych prędkościach, powyżej 150km/h samochód raczej mało stabilny, ale trudno mieć pretensje - w końcu to małe autko.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko OK, poza przednimi słupkami, które lubią zasłaniać pieszych na przejściu.
4,0
Ergonomia
Trudno się przyczepić do czegokolwiek.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
No cóż - brak klimy w moim egzemplarzu jest dość uciążliwy, ale poza tym - bez większych zastrzeżeń. Okna szybko odparowywują na maksymalnym nawiewie, ogrzewanie zaczyna działać szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na taki mały samochód - dla mnie rewelacja. Obecnie jeździmy z żoną i dzieckiem oraz ogromnym dziecięcym wózkiem i torbami i miescimy się z tym wszystkim w środku.
Również w normalnych warunkach pasażerowie mają z tyłu sporo miejsca.
2,0
Wyciszenie
W środku po prostu jest głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwisowanie w ASO Peugeota, które jest konieczne w początkowych latach używania to droga impreza. Koszt przeciętnego przeglądu - 700-800 zł. Później można to robić taniej, ja znalazłem zakład specjalizujący się w peugeotach i
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 90KM 66kW
[l/100km]