Ogólnie to bardzo ładne autko, dość wygodne, jak się uda uporać z elektroniką to jeździ. Mankamentem jest silnik który jest za słaby i paliwożerny, lepiej kupić 1,6 8v, pali tyle samo a przynajmniej chce jechać.
Zainteresowanych zapraszam na: www.206club.net
Wrażenia
3,0
Silnik
Z kulturą pracy nie jest źle, pracuje dość przyjemnie. Najwięcej kłopotów sprawia elektronika silnika. Poza tym 75 km nie bardzo ma ochotę jechać a pali sporo.
4,0
Skrzynia biegów
Wszystkie biegi do przodu ok, wsteczny sprawia kłopoty, czsami ciężko go wbić.
4,0
Układ jezdny
Jak się jeździ ze sporym obciążeniem po polskich drogach to zawiecha szybko pada. Jak samemu ewentualnie w dwie osoby to daje radę. Kosztowna jest naprawa tylnej belki. Na szczęście u mnie jeszcze nie zdradza potrzeby naprawy.
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność dobra we wszystkich kierunkach, przynajmniej dla mnie (mam 183 cm wzrostu).
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, bardzo fajny pomysł z umiejscowieniem sterowania elektr. szybami na środkowy tunelu. jedyne co mi przeszkada to przycisk świateł awaryjnych jest za daleko.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie wolno się nagrzewa. Trzeba trochę poczekać żeby szyby odparowały. Wentylator na wyższych biegach jest dość głośny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu miejsca jest wystarczająco. Z tyłu już jest gorzej ale w końcu to dość małe auto. Fotele całkiem wygodne ale mogłyby mieć lepsze trzymanie boczne. Generalnie 8-10 godzin jazdy to nie jest większy problem.
3,0
Wyciszenie
Bez rewelacji ale nie jest źle.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 8 zaworowy to przestarzała technologia, niestety pali sporo. Przy bardziej dynamicznej jeździe w mieście + stanie w korkach itp. 8-9 a potrafi wziąć nawet 10L. W trasie przy spokojnej (do 130 km/h) jakieś 7-7,5 L. Na pewno nie można go zaliczyć do ekonomicznych pojazdów.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nowe lepiej wyposażone są oczywiście za drogie. Używane można kupić za dość rozsądne pieniądze.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalające się żarówki podświetlenia zegarów, mrugająca kontrolka AirBagu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padająca elektronika: cewka, czujnik koła zamachowego, jakieś przekaźniki, silniczki krokowe w zegarach (za zegary ASO liczy sobie 1800 zł twierdząc że są nierozbieralnie i nienaprawialne co jest kompletną bzdurą. Bardzo łatwo się je rozbiera i można naprawić).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]