Dynamiczny, dobrze przyspiesza szczególnie po przekroczeniu 100 km/h
3,0
Skrzynia biegów
Chodzi gładko, przełożenia przyzwoite, ale już mi cieknie ze skrzyni.
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Tylne słupki przeszkadzają w cofaniu, przednie słupki też są ogromniaste i utrudniają widoczność przy włączniu się do ruchu
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Generalnie chodzi, ale wymieniałem już wiatrak wentylatora.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na swoją klasę na prawdę duże auto.
2,0
Wyciszenie
Samochód na prawde głośny, szczególnie przy dużych prędkościach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Może ceny przeglądów i części nie są super duże, ale jak się samochód co chwila psuje to kosztuje to już sporo...
1,0
Stosunek jakość/cena
Używane strasznie drogie w stosunku do awaryjności.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Napisze wszystkie swoje usterki w następnym, bo ciężko mi je podzielić na drobiazgi i poważne.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
A więc od lutego 2004 (od kiedy mam to auto) wymieniałem już wtryskiwacz paliwa, wiatrak wentylatora, łączniki stabilizatora, amortyzatory tył, bębny, łożyska koła i szczęki, które stanęły nagle i nie spodziewanie, całą tylną belkę (osobno od wymienionych wyżej części). Nie piszę już o takich prozaicznych sprawach jak wymiana klocków hamulcowych dwa razy.
W najbliższym czasie czeka mnie wymiana/naprawa (jeżeli nie sprzedam): przegubów przód, łączników stabilizatora przód, uszczelnienie skrzyni biegów, uszczelki pod głowicą. Muszę to zrobić w przeciągu roku, a i tak wiem, że wcześniej co innego również się spieprzy...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]