Awarie odebrały mi całą radość z posiadania tego samochodu. Cóż z tego, że jeździ sie nim przyjemnie, jeśli ciągle jest niesprawny. zaznaczam przedtem jeździłem ciroenem saxo też z salonu, to był kochany samochód. Nic złego się nie działo.
Wrażenia
3,0
Silnik
Oceniałem już peugeota dwa miesiące po wyjeździe z salonu /luty 2005/ teraz uwagi po przebiegu 15000 km. Proszę Państwa nie jest dobrze!!! We wrześniu 2005 zaczął szwankować układ wtryskowy z sondami lambda i tak jest do teraz. Obecnie jestem w serwisie dwa razy w miesiącu. Generalnie resetują komputer, chociaż ostatnio wymienili sondę lambda co oczywiście niczego nie zmieniło. Silnik traci moc i zapala soę kontrolka diagnostyki silnika, Tak w kółko.
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Po przyzwyczajeniu się :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna klima, główny atut samochodu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok z tyłu ewidentny brak miejsca.
3,0
Wyciszenie
Nie jest tragicznie ale też nie dobrze. Dmuchawa na trzecim biegi horror
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W sumie dużo pali, pewnie przez awarie układu wtryskowego. Klimy lepiej nie włączać, strasznie zwiększa spalanie.
1,0
Stosunek jakość/cena
koszmar cenowy. Za awaryjny samochód zapłaciłem 43 tys. zł
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Upierdliwa, stała awaria wtrysku, napisałem o niej wyżej.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od wrzesnia ciągła usterka wtrysku i indolencja serwisu. Czekają aż się gwarancja skończy. Mam ją jeszcze rok i im nie podaruję.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]