Dobra dynamika , elastyczny
Piąty bieg dobrze od 55km/h do 170km/h
Na benzynie TYLKO z firmowych stacji Orlen
4,0
Skrzynia biegów
Zacinający się wsteczny ( może w końcu olej do wymiany ? )
4,0
Układ jezdny
Zbyt miekki przód , fabryczne opony od ręki do wymiany
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie słupki przednie przy manewrowaniu dają o sobie znać
5,0
Ergonomia
W tej klasie już lepiej nie będzie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Mogło by być lepiej
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza zapalającymi się kontrolkami opcji których brak w tym aucie ABS , świece żarowe
brak innych usterek . Pomaga odpięcie akumulatora na kilka minut . Takie rzeczy jak łącznik stabilizatora należy wpisać na stałe w program przeglądów !!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Układ hamulcowy przedni - totalna nędza wymiana gwarancyjna 5000 , 7000 , 11000. Po
wymianie tarcz na Brembo i klocków Juridy problem rozwiązany . Wtryskiwacz 4 cylindra jest zalewany płynem ze spryskiwaczy z nieszczelnego wężyka . KONIECZNA WYMIANA
co 2 lata wężyków , ale o tym cisza , bo wtryskiwacz to koszt 600 zł a wężyk 30 zł z robocizną w ASO
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]