Inne
: Dynamika jest super. Małe autko a ma sportowy pazur.
4,0
Całokształt
Fajne auto ze sportowym pazurem. Da się rozbujać, bardzo zwrotne - przy prędkości do 70 km/h da się wejść w 90 stopniowy zakręt, przy większych prędkościach auto wyśmienicie kosi kukurydzę, więc kombajnu w gospodarstwie nie trzeba.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na dobrym paliwie da się rozbujać do 160, z górki i na mokrym nawet 180 - testowane na niemieckich autobanach. W Polsce po zatankowaniu na Orlenie nie da się przekroczyć 140 więc nie ma stresu o fotoradary na A2.
2,0
Skrzynia biegów
Po trzech latach już zepsuta, zresztą cudów nigdy nie było. Ostatnio jak w Powsinie wpadłem w dziurę to bieg mi wyskoczył.
3,0
Układ jezdny
Fajne auto, sportowy i dynamiczny styl prowadzenia przy dużych prędkościach nie pozwala nawet na chwilę oderwać uwagi od drogi, co jest szczególnie fajne przy trasach >1200 km. Za kierownicą tego auta nie uśniesz! Naprawdę fajnie się jedzie.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Do środka mieści się zapaśnik sumo i laboratorium chemiczne. Ergonomiczne miejsce dla kierowcy umożliwia sterowanie kolanami.
2,0
Wyciszenie
Kiedyś na parkingu na Węgrzech napadł na mnie cygan z nożem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podanymi wartościami spalania proszę się nie sugerować, bo nie jeżdżę oszczędnie i nigdy na to nie patrzyłem, gdyż albowiem tankowanie rozliczam na FirmĘ. Generalnie czasem się coś do tego auta leje, ale nie na tyle często żeby to denerwowało.
5,0
Stosunek jakość/cena
Można zostawić na noc z otwartą szybą na parkingu w Bośni, i tak nikt nie ukradnie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd (3 lata) nie zepsuło się nic czego sam bym nie zepsuł. Uwagi - w bagażniku nie da się przewieść więcej jak 200 kg poliakryloamidu, jak więcej to jest źle.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynie biegów i sprzęgło są słabe, ale ja mam specyficzny styl prowadzenia.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]