Silnik
: Jak na benzynowy w miarę ekonomiczny, gdyby nie wymiana wtryskiwacza byłby bezawaryjny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: awaria wtryskiwacza
Zawieszenie
: awaria łożysk tylnej belki
Układ elektryczny
: włączający się samoistnie kierunkowskaz zimą
3,0
Całokształt
Do 100 tyś. jest ok., póżniej jest już gorzej ale przecież nic nie jest wieczne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Byłoby bardzo dobrze gdyby nie awaria układu wtryskowego po 100 tyś. - wymiana wtryskiwacza
3,0
Skrzynia biegów
"Trzaskajace kolana" ale może byc,niekiedy problemy z włączeniem wstecznego biegu. Po przejechaniu 200tyś. nieszczelności - do wymiany uszczelka.
2,0
Układ jezdny
Doś częste wymiany łączników stabilizatora,końcówek drążków. Amortyzatory bardzo żywotne oryginalne ! Prowadzenie na zakrętach stabilne ,przy szybkiej jeżdzie szczególnie przy wyprzedzaniu nawet na autostradzie problemy z utrzymaniem kierunku jazdy !!!
Komfort
3,0
Widoczność
Przednie słupki utrudniają widocznośc na skrzyżowaniach szczególnie prawy.
4,0
Ergonomia
Jak na samochód tej klasy jest ok. Nowsze modele po 2003r. jeszcze lepiej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie miałem problemów z nagrzewaniem nawet przy temperaturach ok.-20 st. Nie posiadam klimatyzacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na samochód tej klasy jest ok.
4,0
Wyciszenie
Do ok 3 tyś jest ok.Na autostradzie słychac tylko opony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na mój gust jest ok.Pali średnio 0,5 - 1,0 litra więcej niż CC 900
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Częste wymiany żarówek reflektorów przednich, łączników stabilizatora w zawieszeniu, samoczynnnie włączający się w niskich temperaturach kierunkowskaz (?),korozja karoserii na styku z tylną szybą, piszczące hamulce
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po ok. 100 tyś awaria i wymiana wtryskiwacza, wentylatora oraz po ok. 200 tyś. regeneracja tylnej belki
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]