Autko wdzięczne, ładna linia, ale moim zdaniem raczej dla kobiety ze względu na delikatność.Przy takim silniku (1.1) dobre do miasta,ale wyprzedzanie TIRa na trasie to raczej niezbędna redukcja do 3 biegu.Bardzo ekonomiczne na dalsze wypady przy założeniu,że jazda jest na poziomie 110 km/h.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na pojemność 1.1 czyli auto typowo miejskie nie można narzekać.Nie najlepsza elastyczność, ale trzeba po prostu nauczyć się tego motoru.
3,0
Skrzynia biegów
Głośny i mało precyzyjny mechanizm.Po przebiegu 121000 km z powodu awarii mechanizmu różnicowego musiałem ją wymienić.LAĆ TYLKO OLEJ 75W80!!!
3,0
Układ jezdny
Tylko ze względu na niewymienne sworznie wahaczy które na naszych drogach siadają co 2 lata i niewdzięcznemu rozwiązaniu tylnej belki skrętnej (polecam profilaktyczną wymianę łożysk na tylnych wahaczach co 50 -60 tys. km). Poza tym ok, pewnie na zakrętach.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki A (czyli przednie:) mocno ograniczają widoczność na rondach i zakrętach 90 stopni.
4,0
Ergonomia
Bez rewelacji, ale w porządku.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba troszkę poczekać aż w aucie zrobi się ciepło:)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest ok - tył to raczej tylko 2 dorosłe osoby.
5,0
Wyciszenie
5 tylko dlatego, że sam się postarałem o to żeby było cicho:)Polecam wyciszyć koniecznie wnęki pod tapicerką tylnych słupków.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mały silnik - mało pali.Od początku latam na paliwie 98 i troszkę to średnie obniża.Drogie naprawy to przede wszystkim tylna belka (robota ok.150- 250 zł/strona BEZ CZĘŚCI!) i ewentualnie diagnostyka komputerowa silnika (ok.75- 140 zł za podłączenie).
3,0
Stosunek jakość/cena
Na tym się nie znam,samochód kupiłem nowy w salonie i nie znam cen używek.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypiące zaczepy kanapy tylnej to udręka - polecam owinąć klamry mocujące jakąś grubą i solidną taśmą.Przecierający się fotel kierowcy w miejscu gdzie styka się z zapiętym pasem.Rdzewiejąca tylna klapa pod tylną szybą.Psująca się antena radia.Psujący się mechanizm odchylania fotela (wersja 3 drzwiowa).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wspomniana skrzynia biegów (używana od 650 - 1300zł),wtryskiwacz paliwa do wymiany po 107 tys. km (nowy 140 - 250 zł),awaryjna poczwórna cewka (nowa 300zł).Poza tym ok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 i 60KM 44kW
[l/100km]