Karoseria
: Kapitalny wygląd, stylistyczny protoplasta wiekszości Peugeotów po 1998 roku
4,0
Całokształt
Auto o ponadczasowym wyglądzie, piekna stylistyka nadwozia, wymarzone do stylingu, mnóstwo akcesoriów podkreślających jego walory urody, stąd też 99% wydatków zwiazanych z tym autem pochłoneły zmiany stylizacyjne auta, które ma teraz imponujacy wygląd. Auto dla kobiety, która ma mężczyznę, który dba o nią i jej auto i przy okazji realizuje swoje motoryzacyjne hobby - styling. Na stan auta wpływa bardzo wysoka dbałóść użytkownika, przykładem tego niech będzie fakt,że auto nie było brudne dłuzej niż kilkanaście godzin!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracujący w większości na niedoskwierającym poziomie hałasu, można rzec że jest cichy, dynamiczny start,pierwszy bieg ma bardzo dobre, krótkie przełożenie. Silnik do jazdy miejskiej,dynamiczny do 80 km/h, poza miastem brakuje mu elastyczności przy wyprzedzaniu ciężarowek, manewr ten należy bardzo dobrze rozważyć i oszacować ponieważ może dojść do bardzo niebezpiecznej sytuacji - odpuścić sobie ten manewr kiedy nie mamy odpowiednio długiego i pustego lewego pasa. W trasie ekonomiczny do predkości 110 km/h 5,8 l/100km, w mieście od 6,2 do 6,9l/100 km
3,0
Skrzynia biegów
trochę hacząca jedynka, pozostałe dobrze. Ogólnie praca skrzyni, a właściwie jej drązka dosyć przeciętna, sprawiająca także dosyć przecietne wrażenia słuchowe
4,0
Układ jezdny
bardzo dobrze się prowadzi zarówno na prostych jak i krętych odcinkach, dobrze trzyma się jezdni, stabilny w pokonywaniu zakrętów. Zawieszenie dosyć komfortowe.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność we wszystkich kierunkach, jedynie przednie słupki przy pewnym kącie stwarzają utrudnioną widoczność i trzeba na to szczególnie uważać w jeżdzie po mieście.
4,0
Ergonomia
Wszystkie przełączniki pod ręką, obsługa intuicyjna, poza przełącznikiem sterowania radiem, który trzeba wcześniej poznać i poćwiczyć jego obsługę. Regulacja kierownicy jedynie w pionie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja dobra pod warunkiem,że będziemy zwykle korzystać z pierwszego biegu dmuchawy, który trzeba rzec, że pracuje bardzo cicho.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dosyć dużo miejsca na przednim rzędzie o ile z tyłu nie mamy pasażerów, jeśli są, generalnie mają mało miejsca na kolana, i raczej tylko we dwoje na tylnym rzędzie, troje to męka i jedynie na bardzo krótkim odcinku.
4,0
Wyciszenie
Odgłos pracy silnika małosłyszalny, o dosyć przyjemnym dla ucha dżwięku, słyszalny właściwie tylko szum toczenia opon.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto stosunkowo ekonomiczne pod względem zużycia paliwa. Bardzo drogie częsci i usługi w ASO, na razie jednak bardzo rzadko z nich korzystam - nie ma takiej potrzeby, drobne naprawy wykonuję u znajomego mechanika, a wymiany oleju i filtrów wykonuję samodzielnie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto stosunkowo drogie w porównaniu do poziomu wyposażenia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na dystansie 72.000 km auto praktycznie bezawaryjne, poza wymianą kilku żarówek, przegubu drążka kierowniczego,włacznika swiatła cofania i prawego ramienia przełącznika z przyciskiem sterującym komputerem pokładowym nie wystapiły inne usterki.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyna poważniejsza naprawa to - wymiana w ramach gwarancji chłodnicy, która uległa rozszczelnieniu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 i 60KM 44kW
[l/100km]