Silnik 1.9 8V(ponad 100KM) przy masie auta ok.900kg mowi samo za siebie.Samochod bardzo elastyczny od najnizszych obrotow 1000obr/min az po 6000tys.
4,0
Skrzynia biegów
Przełozenia idealnie dobrane do sportowej jazdy.Trzeba pamietac o odpowiednim oleju 75w/80 bo w innym razie grozi uszkodzeniem synchroznizatorow.
5,0
Układ jezdny
Seryjne zawieszenie GTI idealne na polskie drogi.Po załozeniu sportowych amortyzatorow i obnizeniu zawieszenia o 30mm samochod prowadzi sie rewelacyjnie!!Moze porsche na zakretach by dorownalo.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosci rewelacja
4,0
Ergonomia
Wszystko pod reka
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Calkiem przestronie.Nie polecam osoba powyzej 1.85cm
3,0
Wyciszenie
To nie jest limuzyna tylko samochod klasy GTI!!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na te osiagi to calkiem dobrze
Miasto 8-10
Trasa 5,5-7
Ale oczywiscie mozna i 20-30l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 GTI 102KM 75kW
[l/100km]