Są chwile kiedy mam ochotę zawinąć się nim o drzewo i mieć święty spokój ... w tym sensie, że wyjść cało z wypadku ale zezłomować dziada :D
Problem w tym, że następnym autem, które bym zakupił byłaby znowu 205tka :>
Bardzo elegancki i wygodny w środku. Ciekawa, ponadczasowa linia i kształt.
"jak dbasz, tak masz". A o to auto warto dbać
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
poza tym, że lusterko wsteczne NOTORYCZNIE zasłania mi sygnalizację świetlną :)
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
daje rady. Przy sprawnym termostacie rzecz jasna! Moment i jest ciepło w aucie. Wentylacja bardzo ok:
- niezależny dopływ powietrza bez włączania wentylatorów (podlega regulacji)
- możliwość regulacji natężenia nawiewu
- 5 czy 6 kombinacji kierunku nawiewu
- regulacja ciepło zimno (woooow)
- 2 podłużne kratki na szybę, 4 kratki na pasażerów, 4 na nogi
- tylne szyby uchylne
- szyberdach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bywało lepiej, ale zdecydowanie częściej bywało gorzej
3,0
Wyciszenie
nie ma co ukrywać, że z wyciszeniem mogli uporać się lepiej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
być może to zupełnie normalna kolej rzeczy, ale odczuwam, że "paliwo przelewa mu się przez palce"
To może taka mała anegdotka ;)
Kiedyś nawet z tego wszystkiego szukałem wycieku paliwa. Po nocach nie spałem, słysząc kapanie benzyny z dziórawego baku :| Oczywiście bak jest cały ... chyba :?
Jak się chce to pali dziwnie mało!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sypie się troszkę, co chwila trzeba coś wymienić, dokręcić, przeczyścić, ale jedzie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
z poważnych usterek to glównie zawieszenie (belka, łożyska, półosie, teleskopy)
no i silnik, który jednak po remoncie chodzi jak burza :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]