Auto spisuje się lepiej niż się tego spodziweałem. Bezawaryjne i tanie w eksploatacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 45 KM sprawuje się całkiem nieźle. Niskie zużycie paliwa, przyspieszenia i elastyczność adekwatne do mocy. Maksymalny moment obrotowy dostępny przy niskich obrotach dzięki czemu nie trzeba za bardzo kręcić silnika aby sprawnie jechać. Silnik trwały, pomimo wysokiego przebiegu nie zużywa oleju. Możliwe niewielkie wycieki.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia sprawuje się dobrze. Czasami występują kłopoty z przełączaniem biegów z 2 na 1. Możliwe wycieki oleju.
5,0
Układ jezdny
Idealne zawieszenie na polskie drogi. Duży skok amortyzatorów i ich odpowiednia twardość sprawiają, że nie czuje się nierówności. Układ kierowniczy pracuje lekko nawet bez wspomagania. Jedyna uwaga - należy sprawdzać stan łożysk wahaczy tylnych ponieważ mogą pojawiać się luzy.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Minusem jest niewygodnie usytuowany otwór montażowy radia, który utrudnia jego ogsługę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy dużych mrozach po 2-3 minutach już mamy ciepłe powietrze. Ogrzewanie naprawdę wydajne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto wygodne, sporo miejsca (jak na wielkość samochodu), duży bagażnik- 270 l.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie zużycie paliwa ok 6,5 - 7l/100 km przy czym 50% w mieście, 50% na tranie (jeżdżę dość dynamicznie). Duży zbiornik paliwa 50 l daje zasięg do 1000 km w trasie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na auto za 1000 zł rewelacja. Polecam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak drobnych usterek.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 220 000 km uszkodzeniu uległa przekadnia kierownicza. Koszt naprawy 150 zł. Auto bezawaryjne jeśli się je regularnie serwisuje. Części tanie i dostępne.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 45KM 33kW
[l/100km]