Przy tym przebiegu i stanie silnika ,który był używany w rajdach tylko puszka albo dwie Motor-Doktora dają szansę na jazde.
4,0
Skrzynia biegów
NIe wiem jak było w nowym,ale trzyma się jak na swój wiek
4,0
Układ jezdny
Dobry, kierownica powoli się zaczyna blokować jak auto stoi parę dni nie jeżdżone.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna ,poza lusterkami.
5,0
Ergonomia
Świetna.Wszystko łatwo dostępne.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ostatnio pada,poza tym działa tylko najwyższy bieg.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo się mieści,ale w piątke zaczyna być nudno bo osiągi lecą.
4,0
Wyciszenie
Ryczy i słabe tłumienie,ale przecież takie ma być auto sportowe/
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Żadna, w moim sprzęcie wycięto sondę lambda.Osiągi są ,ale i tak nie takie jak katalogowe. Auto do 100 rozpedza sie w okolo 10 s. zamiast 7,5s. ale ma juz przeciez, 18. Wystarczy to na wiekszosc aut na drodze,nawet tych TDi it;. ;D
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 GTI 128KM 94kW
[l/100km]