Wersja AllurePack to bardzo fajnie wyposażone auto, przyjemnie się prowadzi, specyficzna pozycja za kierownicą nie wszystkim spasuje dla mnie OK, silnik 100KM spokojnie daje rade do mieszanej jazdy miasto/trasa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do jazdy w stylu dom-praca-zakupy w trybie mieszanym miasto/trasa bezproblemowo daje rade, silnik 3 cylindrowy więc przy przyspieszaniu wydaje charakterystyczny dźwięk nie wszystkim spasuje
4,0
Skrzynia biegów
Czasami czuć lekkie haczenie przy przejściu z 1 na 2
5,0
Układ jezdny
Brak zastrzeżeń.
5,0
Karoseria
Nowe auto trudno oceniać, ale na razie jest OK
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoka pozycja za kierownicą zapewnia bardzo dobrą widoczność z przodu, widocznosc do tyłu bez kamery to udręka, ale dotyczy to większości aut tego segmentu
4,0
Ergonomia
Ogólnie jest dobrze, ale poprawiłbym umiejscowienie zmiany trybu wyświetlacza, czyli jego obecne położenie przy regulacji głośności, czasami zdarza się samoczynne przełączenie oraz wyprowadziłbym na zewnątrz kokpitu przycisk do wyłączania trybu Start/Stop
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Praca poprawna, ale klimatyzacja przy dużym nawiewie moim zdaniem mogłaby pracować ciszej
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przyjemnie prowadzi się to auto, wygodna pozycja za kierownicą, ale specyficzna pozycja licznika nie wszystkim spasuje uważam, że osoby powyżej 185 cm wzrostu mogą mieć zastrzeżenia
4,0
Wyciszenie
W mieście jest naprawdę dobrze, na trasie już tak dobrze nie jest, ogólnie nie jest źle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zbyt krótki okres użytkowania auta, ale problemów brak.
4,0
Stosunek jakość/cena
Fajne auto, ale cena moglaby być niższa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 100KM 74kW
[l/100km]