Silnik BMW PSA wybrany z pełną świadomością. Usterki wieku dziecięcego nie występują a był to ponoć łańcuch rozrządu , który trzeba było naprawiać już po 30 tyś km. Po zapaleniu jak silnik jest zimny to słychać w/w łańcuch. Po chwili hałas ustaje. Przyspieszenie i elastyczność bdb. W przyszłości (po gwarancji) LPG Liquidsi by Vialle.
4,0
Skrzynia biegów
Piąty bieg dłuuuuuuuugie przełożenie. Poza tym ok. Przełożenia pecyzyjne Może być ale sału nie ma.
5,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy precyzyjny wspomaganie progresywne super. Mała kierownica tylko na plus. Z racji wysokości samochodu na zakrętach się trochę przechyla ale nie bardzo.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzenia wygodne , dobrze trzymają. Przy wysiadaniu denerwujący słupek C . Widoczność dużo lepsza niż w KIA Sportage , które również brałem pod uwagę. Dach panoramiczny za 1600 zł- rewelacja.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Liczniki nad kierownicą nie przeszkadzają w prowadzeniu . tempomat po staremu jak we wcześniejszych Francuzach , tj. manetka pod kierownicą. Regulacja głośności w kierownicy w formie potencjometra , mogłoby być w formie przycisków. Brakuje podłokietnika . W żadnej wersji nie jest dostępny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic bardzo wydajny , szkoda tylko , że nie ma nawiewu na tylną kanapę. szyby odparowuje błyskawicznie acz dość głośno. zagrzewa samochód szybko jak na benzynkę przystało.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu może być natomiast z tyłu tylko dla małych osób. Samochód ma służyć dla rodziny 2+1 . "Dziecko" 18 lat już raczej nie będzie z nami podróżować.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 130 zaczyna być dość głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autko z listopada 2013 na 2 letniej gwarancji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warte tych pieniędzy. 70 000 zł.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak usterek i oby tak cały czas.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VTi 120KM 88kW
[l/100km]