Bardzo ładny kształt bryły który mnie przynajmniej przypadł do gustu a pod uwagę grałem SXcros captur Opel mocca Škoda yeti
Wrażenia
5,0
Silnik
Mam silnik 1,2 brałem pod uwagę przede wszystkim ekonomikę koszty użytkowania a nie przysłowiowe ,,kopyto,
4,0
Skrzynia biegów
Tutaj inżynierowie Peugeot mają do nadrobienia wg mnie pracuje nie perfekcyjnie być może to kwestia przyzwyCzajenia do poprzedniego modelu było to punto
5,0
Układ jezdny
Przejechałem 12 tys km po r?żnych trasach opr?cz klasycznych bezdroży wszędzie zachowanie układu jezdnego było przewidywalne
Komfort
4,0
Widoczność
Kierowca ma pełną regulacji fotela i zajęcie optymalnej dla siebie pozycji jest łatwe pasażerowie siedzą wygodnie siedziska i oparcia zapewniają komfort nawet na dłuższej trasie
4,0
Ergonomia
Prowadzący czuje widzi cały zestaw do obsługi zarówno ,,na oku,,jak i w zasięgu ręki fajny jak dla mnie hamulec ręczny
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje radę zarówno w chłód jak i skwar wydajny z dużą możliwością regulacji
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco oczywiście osoby o słusznej budowie i wzroście będą narażone na pewnego rodzaju dyskomfort ale nie przesadzajmy
4,0
Wyciszenie
Do 120 kmh jak makiem zasiał. powyżej z każdym km robi się głośniej ale krzyczeć by rozmawiać nie trzeba
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I za to lubię to autko przy spokojnej jeździe na trasie o r?żnych profilach potrafił zejść poniżej 5 l na 100km powtarzam przy spokojnie jeździe gdzie czas i prędkość wchodzą na dalszy plan
4,0
Stosunek jakość/cena
Poprawny w salonie byli bardzo elastyczni i co najważniejsze czułem się chodzi o traktowanie jako klienta jako podmiot a nie tylko gośćia zresztą podobnie potraktowano mnie na przeglądzie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic odpukać nic ale za wcześnie by kreować oceny po roku eksploatacji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
0 nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 82KM 60kW
[l/100km]