W porównaniu do Cinquecento to zupelnie inna klasa samochodu. Komfort użytkowania jest nieporównywalny. Szczególnie przy 5 drzwiach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę szarpie, ale podejrzewam, że to raczej moje małe doświadczenie w użytkowaniu oraz niedotarcie.
3,0
Skrzynia biegów
Ciężko wchodzi wsteczny bieg.
4,0
Układ jezdny
Dynamiczny - 68 KM na 800 kilo wagi to zupełnie wystarczająco. ABS nie musiałem próbować w jakichś ekstremalnych warunkach.
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu - niezbyt duża tylna szyba, duże tylne słupki. W porównaniu z Cinquecento (używałem ponad 10 lat) niezbyt to komfortowe. Trzeba się przyzwyczaić, ale i tak manewrowanie do tyłu będzie trudniejsze.
Do przodu jest OK.
4,0
Ergonomia
Mam jeszcze małe doświadczenie, ale dotychczas nie narzekam.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco dobrze. Przy wzroście 180 nie muszę odsuwać fotela do końca (o jedno "oczko" mniej), więc pasażer z tyłu ma całkiem sporo miejsca. Jak na rozmiary samochodu, miejsca jest dużo.
5,0
Wyciszenie
Całkiem cichy, a stojąc na światłach mam wrażenie, że w ogóle nie pracuje :-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
30 tys. to świetna cena za "wypasiony" samochód.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 12V 68KM 50kW
[l/100km]