Silnik
: silnik, silnik i jeszcze raz silnik.
samochód odróżnia się od innych samochodów, zdecydowanie lepiej prezetuje się niż wszystkie niemieckie wozy wszczególności W- folkowe*
4,0
Całokształt
autko super do jazdy po mieście i poza miastem. Przed zakupem zastanwiałem się nad zakupem smarta ale nie ma to w ogóle sensu. 107 jest pod każdym względem lepsza.
Wrażenia
5,0
Silnik
1.0 silniczek daje dużo frajdy z jazdy, po wkręceniu go powyżej 6000 obrotów budzi się w nim mały demon. Silniczek jest fajnie nastrojony i nie można się za bardzo do czego przyczepić.
3,0
Skrzynia biegów
Mała awaria zwiazaną z przełeżeniami tzn. nie można było wrzucić żadnegoz biebów 2 ; 4 i R. Przełożenia nieco długaśne.
4,0
Układ jezdny
Twardy, sztywny można śmiało brać agresywnie zakręty. Jeśli szukasz super komfortu to się poważnie zastanów, porównanie do gokatra jest najbardziej trafne.
Mi osobiście bardzo odpowiada : )
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność do tyłu jest słaba, rekompensują to na szczęście wielgachne lusterka zewnętrzne.
4,0
Ergonomia
Duzo masy plastycznej, w założeniu konstruktorów miało być ergonomicznie i jak do jazdy w mieście jest ergonomicznie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje chłodzi i odmaraża.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mały duży samochód. O ile z zewnątrz wydaje się mały o tyle wewnątrz w szczególności z przodu jest sporo miejsca.
4,0
Wyciszenie
słychać przyjemny warkot 3 cylindrowego silniczka, poza tym jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mi średnio w cylku mieszanym wychodzi 5.2 zależy to jedank od stylu jazdy.
na całym baku jak dotąd udało mi się zrobić 610 km wynik do pobicia na letnich oponach.
4,0
Stosunek jakość/cena
małe samochody są trendy i mają swoją cenę, wartość nowej 107 na poziomie trzydziestu paru tyś to trochę dużo.
Trudno poruwnywać 107 mam szacunek do fiata ale Panda to straszny badziew*