Jako drugie auto w rodzinie na dojazdy do pracy i zakupy w mieście jest ok, na dalsze trasy 407 hdi 2,0 kombi.
Silnik 1,0 trzycylindrowy ToYota zostawia wszystkich na skrzyzowaniu, nawet załadowany bieg I do 70 km/h, II 90-100, III 90-120, IV 120-140, V powyżej 150 max - 172 km/h - sprawdzone z GPS
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik pali około 5 litrów (660 km na 33 litrach ) na 3 biegu do 120 km/h predkość max osiągnięta na autostrdzie w BRD 172 zgodnie z gps na prostym odcinku, auto załadowane (w baku wir)
4,0
Skrzynia biegów
bez komentarzy
4,0
Układ jezdny
auto bardzo twarde, ale się dobrze trzyma w zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
boczne słupki czasani przeszkadzają
1,0
Ergonomia
brak włącznika światła w środku po otwarciu drzwi z tyłu i pasażera, (nie zauważyłem podczas kupna )
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ja mam auto w ogrzewanym garażu i nie mam problemów z parującymi szybami
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer ok - z tyłu "tesciowa"
3,0
Wyciszenie
jest głośno ale można się przyzwyczaić, w końcu to trzy cylindry
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
opisałem wcześniej
3,0
Stosunek jakość/cena
auto jest w dobrej cenie, brakuje drobiazgów np.śruby mocujące zawiasy tylnych szyb uchylanych w tylnych drzwiach ; auto zdecydowanie za głośne, przy dużych obrotach pow. 120 km/h nie słychać pasażerów z tyłu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
może wersja II po liftingu będzie trochę bardziej dopracowana