Naprawdę bardzo dobre auto, biorąc pod uwagę wielkość, klasę, konkurencję. Fajny silnik, dobre właściwości jezdne, niskie spalanie, przyzwoity komfort podróży. Samochód przyjazny kierowcy.
Jestem swieżo po podrózy w Bieszczady - 2 dni - 1000 km, samochód sprawił się bardzo dobrze, jazda po serpentynach, bocznych drogach, bardzo dużo zjazdów i podjazdów - spalanie 4,4l.
Minusy - mały bagażnik, nieco za głośny.
Gdyby tylko tak wszystkie Peugeoty były tak dobre jak to auto... :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczność, przyspieszenia oceniam bardzo dobrze biorąc pod uwagę pojemność silnika. Kultura pracy to 3
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrane przełożenia - na 2 można pociągnąć do 100 - niezły ogień :) Natomiast dość ciężko wchodzi jedynka na dohamowaniu do skrzyżowania, również redukcja do 2 czasem dość ciężko wchodzi.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny zestrojony dość dobrze, dobre prowadzenie, niezła precyzja, komfort resorowania biorąć pod uwagę wielkośc samochodu dobry
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam większych zastrzeżeń, może oprócz dużych słupków przednich, ale tak jest w większość nowych konstrukcji
5,0
Ergonomia
Żadnych zastrzeżeń, bez problemów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jeździ się bardzo wygodnie, więcej miejsca niż w Pandzie. Z tyłu mało miejsca, ale to małe auto. Bagażnik mały
4,0
Wyciszenie
Generalnie słabe wyciszenie - mocny warkot silnika przy prędkościach powyżej 120 km/h, ale za to dźwięk silnika bardzo przyjemny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie nie jest żadnym problemem zejśc poniżej 5 l. Ostatnio pokonałem trasę 1000 km z przciętnym spalaniem na poziomie 4,4l. W mieści ok. 5,6-5,8, ale samochód zachęca do tego, zeby go kręcić do wysokich obrotów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena konkurencyjna - ale mozemy spodziewać się obniżki po tym jak weszło Twingo i obniżono ceny Kia Picanto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez żadnych problemów - jedynie mozna się doczepic do jakości montażu tapicerki.