najwiekszą wadą to tylna belka która z opisów urzytkowników szybko sie zuzywa Golf pomyslał ją o niebo lepiej ale to francuski samochod a nie niemiecki ja jeszce jej nie wymieniałem ale koszt to ok 1000zł to duzo w porównaniu do ceny samochodu a remont w golfie tylnego zawieszenia to koszt rzedu 400zł ale.... zobaczymy
Wrażenia
2,0
Silnik
niby 57 KM ale to zwykły disel głosny i mocno tzresie sie na wolnych obrotach ale to cłe uroki klekotów
4,0
Skrzynia biegów
bez zastzrezen
4,0
Układ jezdny
jak na taki mały samochod to ładnie wybiera wsaystkie polskie nierówności
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
samocho powinien być rejestrowany na dwie osoby
1,0
Wyciszenie
nie wiem jak to w benzynie w dislu to zbytnio nie pogadasz a jak przekroczysz 100km/h to dramat potrzebny intercom
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochod na polską kieszeń brakuje jedynie turbiny :))) to by zwiekszył sie moment obrotowy a zuzycie pozostało na poziomie 4.5l jedyna chyba najwieksza zaleta spalanie w trasie ponizej 4 litrów to nie fikcja tak jest w rzeczywistości
3,0
Stosunek jakość/cena
cena ok 10 tyś samochod ocynkowany
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
to zalezy ja juz robiłem pompe , i alternator a mam przjechane 100000km mam nadzieje ze to w najblizszym czasie to juz wiecej nie wymienie
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 D 57KM 42kW
[l/100km]