Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 106 II

schizmmz, 17 lat temu
Silnik 1.1 i 60KM 44kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 80 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Peugeot 106 II 1.1 i 60KM 44kW 1996-2003 - Oceń swoje auto
4,54
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Kocham to AUTKO!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo fajne autko, zwinne i elastyczne. Mnie tam sie podoba.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Widac wszystko i wszedzie. Martwe strefy są niewielkie, katem oka mozna zauwazyc auto, ktorego nie ma w lusterku.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie troche potrzebuje czasu, zeby zagrzać. Latem oczywiscie styl jazdy na zimny łokieć, ale ogrzewanie tylniej szyby to po prostu rewelacja (reaktor atomowy by tego tak szybko nie zagrzal)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca.... zarówno z przodu jak i z tyłu :)
4,0
Wyciszenie
Jak sie ma spuszczone siedzenia to tlumik jest roche glosny, ale tak poza tym to przy fajnym tlumiki slychac bardzo mily pomruk.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Swietna sprawa. Przy nawet dynamicznej jezdzie spala 7,5 litra gazu zimą, latem ok 6,5. Z benzyna bylo tak ze na trasie to schodzil nawet ponizej 5 latem, a zima to tak kolo 7,5 w miescie (na krotkich odcinkach). Podane nizej dane dotyczą LPG
3,0
Stosunek jakość/cena
Fajne i niedrogie autko
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiadmo, ze czasami cos sie zepuje... ja mialem problem z zawiasem drzwi kierowcy (trzaskał)... wyciagnalem, złożyłem i włożyłem... i wszystko jest ok. (po prostu sie zawleczka zgubiła)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie nigdy mnie nie zawiódł.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.1 i 60KM 44kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 106 II