Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 106 II

kaczik944, 15 lat temu
Silnik 1.1 i 60KM 44kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 106 II 1.1 i 60KM 44kW 1996-2003 - Oceń swoje auto
4,54
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Rakieta ! Nigdy nie jechalem silniczkiem 1.1 ktory tak Zapiernicza
5,0
Całokształt
Doskonale male autko w ktorym nie czujesz sie jak w Cinqueceto. Daje spory komfort podrozowania, elastyczny i porywisty silniczek 1.1 ktory przy niewielkiej pomocy ukladu dolotowego, wydechowego i odelzeniu pogonilo kota 115Konnej Corolli SI.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mała RAKIETA, jak na silnik 1.1 to moj 1 samochod w zyciu ktory tak zapierniczal przy takiej pojemnosci.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzily bardzo delikatnie (raczej do spokojnej jazdy, dlugi lewarek ale idzie przywyknac. Zero klopotow
4,0
Układ jezdny
Po obnizeniu i odelzeniu tyl jest strasznie niestabilny, zarzuca tylem zupelnie nie jak w samochodach tej klasy.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to mały Hatchback cofanie prawie idealne (tył niemal pionowy) waskie slupki przednie. Generalnie super
5,0
Ergonomia
Wszystko tak naprawde na miejscu, obsluga intuicyjna...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutuw (nawet nie brakowalo mi klimy)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasazer z przodu maja BARDZO DUZO miejsca, nie da sie poczuc ze sie porusza tak malym autkiem. Wrazenie samochodu conajmniej klasy Astry. Z tylu malo, ale to niewielki samochodzik.
4,0
Wyciszenie
dosc cicho jak na takie autko, po delikatnym zwolnieniu wydechu rewelacyjny pomruk malego silniczka.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
autka nigdy nie uzywalem delikatnie i do jazdy ekonomicznej... Codzienna trasa do pracy (przez jej wiekszosc pedal w podlodze z racji Obwodnicy) i troszke po miescie i bylo 12L. Auto z PEŁNYM Ładunkiem i z pedałem w desce spiewajaco wytrzymalo trase 2tys. km... niestety srednie spalanie wynioslo 13.5L ale do przestrzeni za fotelami przednimi nie mozna bylo NIC juz wcisnac. Predkosc maksymalna na autostradzie w niemczech wyniosla 185km/h (wedlug GPS) bo licznik sie juz skonczyl..
5,0
Stosunek jakość/cena
Znajdzcie autko z tak swiezego rocznika, za taka cene, dajace taka frajde z jazdy i stosunkowo tanie i wszedzie dostepne czesci. Polecam nie bawic sie IMMOBILISEREM na kod (rada z Servisu) czasem mu sie cos lubi ponoc porabac a wtedy koszta sa dosc spore.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Peugeot. Duzo pierdolek lubilo sie zepsuc, ale naprawy nic nie kosztowaly. To raczej jakies odpadajace plasticzki ktore trzeba bylo popodginac i zalozyc. Od szarpania klamki kierowcy drzwi od zewnatrz przestaly sie otwierac (wystarczylo rozebrac tapicerke podgiac precik prowadzacy do zamka i tyle), jakies bezpieczniki i sprawy uzytkowe jak w nasto letnim aucie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIGDY NIE ZAWIODLO ! Pomimo naprawde ostrego uzytkowania spiewajaco. Nigdy nie stanelo na drodze. Nigdy nie mialo klopotow z odpaleniem. Jak dla mnie GIT.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.1 i 60KM 44kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 106 II 1.1 i 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,50 zł
7,1
l/100km
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 106 II