całkiem nieźle, poza strasznie drogim serwisem i czasami mama wrażenie nie do końca solidnym i profesjonalnym autko wydaje się sympatycznie służyć kierowcy, jedna dwie osoby mogą nawet przyjemnie podróżować po całej Europie
Wrażenia
4,0
Silnik
dobrze wiciszony, wolnych obrotow nie slychac wogole, brak obrotomierza w wyposażeniu sprawia trochę trudności, elastyczność na piątym biegu z 40km/h to chyba nieźle
3,0
Skrzynia biegów
niezła, małe problemy z drugim biegiem,
5,0
Układ jezdny
bardzo symaptyczne zachowania na zakrętach, ładna praca na kostce (we Wrocławiu jej sporo)
Komfort
5,0
Widoczność
właściwie bez ograniczeń choć niska osoba może mieć problem z widocznością maski z przodu
4,0
Ergonomia
klakson w dźwigni kierunkowskazów po dłuższym okresie do przyjęcia, miejsce na radio troszkę za wysoko,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dla jednej osoby w porządku, jeśli jesienią siądą cztery - problem z szybami, ciepło robi się dość szybko
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak dla samochodu tej klasy rewelacyjna, bardzo wysokie osoby z przodu mogą mieć problemy
4,0
Wyciszenie
do 110km/h b. dobre, przy zimowych oponach niestety 95km/h, przy wyższych prędkościach wyraźnie odczuwalny szum opon i powietrza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie niecaę 5l w mieście około 7 litrów na setkę
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
oprócz wymiany żarówek w przednich reflektorach wszystko OK, wszystkie drobiazgi bardzo drogie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wszystko drogie, po około 45000 wymiana klocków hamulcowych