Lubi obroty. I to szeroki zakres, w którym może oblecieć większość benzyniaków, które muszą \'wiosłować\'
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny czasem zamarudzi, wystarczy popuścić sporzęgło. Biegi do przodu wchodzą z wyraźnym kliknięciem.
5,0
Układ jezdny
Jak na mikrusa, nie ma co się bać kolein, tylko wyprzedzać ;]
Komfort
1,0
Widoczność
Nota bardzo zła, bo wymaga przyzwyczajenia się, że jest mnóstwo miejsca mimo że się wydaje na \'styk\' (przyzwyczajenie po kombiakach)
4,0
Ergonomia
Po przwyczajeniu, że większość obsługują 2 wajchy pod kiero
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
pary nie ma, wystarczy 3 wentylator, i nawiew na szyby. Zimą, ogrzewanie na max i w koszulce.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy, bardzo dobrze. Pasażerowie z tyłu mnie nie obchodzą.
3,0
Wyciszenie
Zakręcona szyba, jest ok. Przy odkręconej,muszę podgłośnić radio, ten ruch uliczny, i słychać tego dieselka.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chciałbym pić tyle wódy co ten delikwent ropy. Czyli dużo mniej :p Nie mam pojęcia po kiego mu 45l zbiornik ropy, chyba że było założenie, by przejechał Afrykę bez tankowania. ćwierć zbiornika to max, więcej to zbędne wożenie kilogramów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupić i jeżdzić, taniej niż w gazie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Grzebalem tylko przy montażu audio. Radio+wzmak+głośniki.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mały brzdąc naraził mnie na wymianę uszczelki pod głowicą (-700zł z przeglądem wszystkiego u mechaniora) - do tej pory ropa i płyn do spryskiwaczy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D 50KM 37kW
[l/100km]