Podsumowując, 106-óstka to naprawdę świetny samochód!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik w wersji 75-ięcio konnej jest dość dynamiczny, można bez problemu wyprzedzać.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Znakomicie trzyma się drogi, można precyzyjnie wejść w zakręt przy dużej prędkości.
Komfort
5,0
Widoczność
Jadąc 106-óstką widzisz wszystko!
4,0
Ergonomia
Jedyną rzeczą, która trochę mnie irytowała jest brak porządnego, zamykanego schowka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie auto jest nagrzane po 5-10 minutach od odpalenia! Wentylacja jest również dość skuteczna, choć przy 30-stopniowym upale na niewiele się zdaje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najwięcej miejsca ma pasażer siedzący z przodu. Kierowca również nie może narzekać, choć pełnego komfortu nie ma. Dłuższe trasy mogą być męczące dla pasażerów siedzących z tyłu, ponieważ jest tam dość ciasno.
4,0
Wyciszenie
Osobiście lubię słyszeć pracę silnika, więc hermetycznie zamknięte i maksymalnie wyciszone samochody nie znajdują w moich oczach uznania, w przeciwieństwie do 106-óstki. Nie jest ani za głośno, ani za cicho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To jest właśnie największa bolączka tego silnika.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielkie już w tej chwili pieniądze, dostajemy bardzo rozsądne auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miałem kilka drobnych usterek, ale żadna nie była na tyle kosztowna, żebym się na 106-óstkę pogniewał. Brak rdzy na karoserii!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]