BARDZO POLECAM TEN SAMOCHÓD ALE RADZĘ NOWYM NABYWCOM SPRAWDZIĆ PRZESZŁOŚĆ AUTA. POLECAM SAMOCHODY Z POLSKICH SALONÓW BEZ WYPADKOWEJ PRZESZŁOŚCI.
Wrażenia
4,0
Silnik
ZNAKOMITY DO MIASTA I NA AUTOSTRADĘ. KOMPLETNIE ŻADNYCH PROBLEMÓW PRZEZ 7 LAT EKSPLOATACJI.
4,0
Skrzynia biegów
ZBYT DŁUGIE PRZEŁOŻENIA.
5,0
Układ jezdny
POMIMO NASZYCH DZIURAWYCH DRÓG PRZEZ 7 LAT ZOSTAŁY WYMIENIONE JEDYNIE KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW KIEROWNICZYCH I JEDEN SWORZEŃ WACHACZA.
Komfort
5,0
Widoczność
DOSKONAŁA WIDOCZNOŚĆ W KAŻDYM KIERUNKU. WYSOKA POZYCJA ZA KIEROWNICĄ. REGULACJA WYSOKOŚCI JUŻ W STANDARDZIE.
5,0
Ergonomia
WSZYSTKO POD RĘKĄ. INTUICYJNA OBSŁUGA.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BARDZO SZYBKO WNĘTRZE NAGRZEWA SIĘ ZIMĄ. KLIMATYZACJA MOGŁABY LATEM SCHŁADZAĆ SZYBCIEJ.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OGROMNA ILOŚĆ PRZESTRZENI Z PRZODU. Z TYŁU WYSTARCZAJĄCĄ DLA DWOJGA DOROSŁYCH POD WARUNKIEM, GDY TYLNE FOTELE MAKSYMALNIE ODSUNIĘTE SĄ DO TYŁU, KOSZTEM WIELKOŚCI BAGAŻNIKA.
5,0
Wyciszenie
NA POSTOJU SILNIKA PRAKTYCZNIE NIE SŁYCHAĆ A W CZASIE JAZDY JEST WYSTARCZAJĄCO CICHO.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NIESTETY JEDYNY MINUS TO WYSOKIE SPALANIE, ZAPEWNE ZWIĄZANE Z WYSOKĄ MASĄ. MIASTO 8,5L/100KM. TRASA PRZY EKONOMICZNEJ JEŹDZIE 6,5L/100KM. NATOMIAST NIE POLECAM JAZDY Z MAKSYMALNĄ PRĘDKOŚCIĄ, GDYŻ SPALA 12.9L/100KM I STACJA CO 300KM.
5,0
Stosunek jakość/cena
SZKODA, ŻE Z UWAGI NA MAŁE ZAINTERESOWANIE PRZERWANO PRODUKCJĘ TEGO AUTA. ALE DZIĘKI TEMU MOŻNA BARDZO TANIO NABYĆ UŻYWANĄ 1007-KĘ.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
DO DROBIAZGÓW MOŻEMY ZALICZYĆ DWUKROTNIE WYMIENIONY SIŁOWNIK KLAMKI W CZASIE 7 LAT. PIERWSZY RAZ NA GWARNCJI. DRUGI RAZ KOSZT SIŁOWNIKA W ASO TO 200PLN.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ŻADNEJ POWAŻNEJ USTERKI.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]