Witam ponownie po 3 miesiacach 《Tomek》
Silnik, i utrata mocy podczas wciskania pedalu gazu odcinalo moc i auto ledwo jechalo, wyskakuje kluczyk servis. Problem rozwiazany. Wadliwy aktuator. Taka gruszka metalowa pod turbiną. Poluzowaly sie tam śrubki i do polowy zalany wodą o_O !!! Cena w serwisie 1100£ + robota. BO JAK TO SERWIS W UK WCISKA CI TURBO I AKTUATOR RAZEM! Na ebayu aktuator oryginalny 60£, nowy. Od strony kierowcy przyciski do okien zaczęły charczeć, nie da sie jechać i sluchac muzyki, radia. Czujnik deszczu dziala jak mu sie chce. Od tygodnia wlew paliwa sie nie zamyka, silniczek dziala wiec mysle ze bolec wyszedł z prowadnicy. Przejechane mam 65tyś km.
Wrażenia
1,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wlew paliwa się nie zamyka
Przyciski od upuszczania szyb charczą, hałasują
Czujnik deszczu nie dziala prawidlowo
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Aktuator zdechł, utrata mocy, auto ledwo jedzie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
[l/100km]