Układ elektryczny
: przegrzany silnik - elektronika i elektryka do wymiany
Przeniesienie napędu
: bucznie na wstecznym
1,0
Całokształt
Przepłacone, jakość do ceny to porażka, zdecydowanie odradzam zakup takiego auta. Po okresie gwarancji 2 lata w przeciągu 7 miesięcy byłem 7 razy na lawecie .
Wrażenia
1,0
Silnik
Przegrzany silnik , usterka która pojawi się nagle , zatrzymuje auto i jedyna opcja to wezwanie lawety, potem serwis sobie nie radzi z naprawą i tak bez końca - 7 razy w 18 tys. km.
3,0
Skrzynia biegów
Koledze rozsypała się po 150 tys, ja mam 100 tys więc czeka mnie pewnie wydatek.
3,0
Układ jezdny
Auto bardzo podatne na podmuchy bocznego wiatru, na autostradzie trzeba bardzo uważać , praktycznie powyżej 120 km/h auto jest cieżkie do kontrolowania.
Komfort
4,0
Widoczność
Szyba panoramiczna jest OK.
3,0
Ergonomia
Auto rodzinne ,ale jako Mini Van przegrywa zdecydowanie np. z Ford Mondeo.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
trzeba trochę poczekać aż się nagrzeje,
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest raczej wąsko, siedzi się wysoko i to jest fajne.
3,0
Wyciszenie
jak w innych autach tego typu.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mam auto służbowe, prywatnie już bym pewnie "poszedł z torbami"
1,0
Stosunek jakość/cena
dobry marketing, naciągnięte wskaźniki - pewnie bardziej niż u VW
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
buczenie, wycie na wstecznym biegu, serwis nie potrafi usunąć usterki. co chwila zapala się jakaś ikonka , z która się jedzie do serwisu bo tak trzeba, i serwis wykasowuje ją ale parę godzinek jest się stratnym...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak już wcześniej wspomniałem 7 x laweta z uwagi na przegrzany silnik w 7 miesięcy i 18 tys km. to stanowczo zbyt dużo. Autoryzowany serwis ( byłem w trzech) ma to wszystko w głębokim poważaniu, nie potrafi i już! doradcy z Niemiec też nie wiedzą jak to ugryść.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI EcoFLEX 165KM 121kW
[l/100km]