Do 2 tys.obr. - jak typowy diesel. Potem - rakieta (no, prawie)!
5,0
Skrzynia biegów
Jak w zegarku. Żadnych zacięć.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Uważać na słupki. Tył - uważać bardziej. Przytarłem w słup, którego nie dostrzegłem przez tylną szybę (schował się za słupkiem) a sygnalizacja z tylnych czujników cichutka (zwłaszcza, jak gra radio)
4,0
Ergonomia
Inne włączanie kierunkowskazów i wycieraczek. Trzeba się przyzwyczaić. Reszta jest OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na razie bez zarzutu. Zobaczymy, jak będzie zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tę masę i mój styl jazdy, zużycie ON jest dość skromne. Ale to tylko 2 tys.km z czego tysiąc to trasa nad morze i z powrotem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wersja cosmo bez bajerów. Na razie spełnia oczekiwania.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Radio CD30 MP3 w czasie jazdy czasem samo sobie zmienia stację, a komputer raz zanotował (przez kilka minut) 17 l/100 km, przy puszczonym pedale gazu (postój pod przejazdem kolejowym) ale po resecie (wyłączenie i ponowne włączenie zapłonu) było już oK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać, jeszcze nie było.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
[l/100km]