Inne
: WIELOKROTNA WYMIANA DPF U Z MIERNYM SKUTKIEM
Silnik
: REMONT SILNIKA W SAMOCHODZIE NA GWARANCJI
2,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SAMOCHÓD WYPOSAŻONY W FILTR CZĄSTEK STAŁYCH I PRZEZ TO JUŻ 15 RAZ BYŁ NAPRAWIANY Z REMONTEM SILNIKA WLĄCZNIE, PONIEWAŻ FILTR CIĄGLE SIĘ ZAPYCHA A KOMPUTER TEGO NIE SYGNALIZUJE,NA SZCZĘŚCIE NA RAZIE JEST SERWISOWANY W RAMACH GWARANCJI ALE NIE WIEM CO BĘDZIE KIEDY ONA SIĘ SKOŃCZY.NA DODATEK SERWIS NIE UMIE SOBIE Z TYM PORADZIĆ.
1,0
Stosunek jakość/cena
ZA NIEMAŁĄ CENĘ OTRZYMAŁEM AUTO WYBRAKOWANE ,KTÓRE NIE NADAJE SIĘ DO EKSPLOATACJI,NA DODATEK DIELER NIE POCZUWA SIĘ DO ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SPRZEDANY MI BUBEL, SPRAWA CHYBA OPRZE SIĘ O SĄD.ZDECYDOWANIE ODRADZAM KUPNO TEGO MODELU JEŻELI, CHCECIE MIEĆ SPOKOJNE NERWY I CIESZYĆ SIĘ \"NOWYM SAMOCHODEM\"
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NAGMINNE NAPRAWY - FILTR CZĄSTEK STAŁYCH,SILNIK,PANEL WENTYLACJI,ALTERNATOR PRAKTYCZNIE RAZ WMIESIĄCU Z MAŁYMI PRZERWAMI SAMOCHÓD STOI W SERWISIE, OGÓLNIE BARDZO NIEUDANY MODEL.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
[l/100km]