Inne
: tani w eksploatacji , mało pali, części i serwis nie drogi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: dpf, egr, wspomaganie, chłodnica
3,0
Całokształt
przy 100 tys padło wspomaganie elektryczno-hydrauliczne ( porażka ) , używka 600 pln, , wymiana chłodnicy wody po 80 tys. - wada konstrukcyjna - chłodnica opiera się o rant na dole na którym zbiera się woda i rdzewieje , chłodnica klimatyzacji też wymieniona bo podziurawiona , po 100 tys. filtr wypalał się co 30 km ... - serwis nie wiedział co , doczytałem i okazało się że zawór wysokiego ciśnienia w pompie paliwa ( ZAWÓR POMPY SCV ) 299 pln , czyszczenie chemiczne dpf 400 pln i jest oki ... ale stara Astra która przejechałem ponad 400 tys miała mniej usterek ... tak więc porażka, bo samochód powinie bezusterkowo przejechać chociaż 200 tys.... , kupiłem u autoryzowanego dealera rocznego z przebiegiem 20 tys... myślałem że silnik ISUZU będzie super , ale cały osprzęt okazuje się to syf oplowski .... za te pieniądz ejak bym kupil uzywane audi albo japońca to pewnie miał by mnie usterek ....
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
po roku ranty drzwi na dole odchodził lakier !
Komfort
3,0
Widoczność
słupki
3,0
Ergonomia
siedzenia niezbyt ergonomiczne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
oki, ale głośne i paruje szyba jak we wszystkich oplach , debile od lat nie potrafią skonstruować samochodu w którym nie paruje przednia szyba , inni potrafią
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
średnio , do 120 km oki powyżej słychać że to klasa średnia niska
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wspomaganie, dpf, zawór scv pompy, chłodnica wody i klimatyzacji, zawór EGR zapchany przy 150 tys.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ecoFLEX 125KM 92kW
[l/100km]