Teraz juz jest dużo większy wybór vanów - samochód ok ale dał mi się kilka razy we znaki.
Wrażenia
3,0
Silnik
Przeciętnie przy automacie. Lubię automaty ale do tego silnika wolałbym manual. Muli a z przyciskiem sport wchodzi na strasznie wysokie obroty...
3,0
Skrzynia biegów
do DSG nie mozna porównywać - 4 stopiniowa skrzynia to przepaść (choć działa bez zatrzerzeń)
4,0
Układ jezdny
Van więc ma swoje wady, ale generalnie trzyma się dobrze drogi - twarde zawieszenie.
Komfort
2,0
Widoczność
Przez te słupki parę razy o mało nie potrąciłem pieszych na pasach przy skręcie... TRZEBA STRASZNIE UWAŻAĆ. Widoczność do tył bez czujników porażka.
4,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
B.dobrze
3,0
Wyciszenie
Mam fabryczną wadę uszczelek z jednej strony - trzeba zawsze minimalnie obniżyć szyby żeby nie wył wiatr przy większych prędkościach. Serwis nie potrafił usunąć.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście pali jak smok - 10-13L.
2,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo szybka utrata wartości (automat wtedy katalogowo 110tys - teraz za to mozna kupc smaxa albo sharana)
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padanie żarówek to jakiś koszmar, o samodzielnej wymianie przednich nie wspominam.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 45 tys. padł rozrząd. Była nieodkryta wada fabryczna czujnika ciśnienia paliwa (gasł) - wymieniany ze 3 razy zanim akcja serwisowa usunęła wadę na zawsze.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DIRECT ECOTEC 150KM 110kW
[l/100km]