Ogólnie udany zakup, auto bardzo zrywne i szybkie. Należy pamiętać o wymianie oleju w skrzyni biegów oraz w silniku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dynamiczny, auto świetnie przyśpiesza. Musiałem regenerować turbinę koszt około 3 tyś zł, koszt samej regeneracji to 1500, do tego pęknięty kolektor o raz uszkodzona muszla turbiny. Poza tym wszystko ok.
5,0
Skrzynia biegów
Na razie bez zarzutów, ładnie zmienia biegi. Drążek nie drży, nie słychać żadnych niepokojących odgłosów.
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi, bardzo sztywne zawieszenie.
5,0
Karoseria
18 letni egzemplarz bez żadnych oznak korozji.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra, troszkę słupki przeszkadzają ale można się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko nagrzewa się zimę, wentylacja jak i klimatyzacja działają bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest sporo miejsca, natomiast w drugim rzędzie ciężko jest zmieścić 2 foteliki i dorosłą osobę natomiast w trzecim to tylko dzieci.
4,0
Wyciszenie
Mogło by być ciszej, ale nie jest źle. Silnik wkręca się na wysokie obroty podczas szybkiej jazdy co jest słyszalne w kabinie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto paliwożerne, ale planuje założyć LPG. Pali ok 12- 13 litrów benzyny, dodam że nie mam lekkiej nogi.
5,0
Stosunek jakość/cena
ok
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniłem czujnik parkowania koszt ok 30 zł.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory tylko turbina, i oby tak zostało.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 turbo ECOTEC 200KM 147kW
[l/100km]