WG. MNIE AUTO NIE DO JAZDY WYŚCIGOWEJ. CHOCIAŻ PRZY ROZGRZANYM SILNIKU MOZNA DYNAMICZNIE POJEŹDZIĆ. BARDZO \"PAKOWNE\" TYPOWO RODZINNE.
Wrażenia
4,0
Silnik
2.0 16V DTI 101 KM WERSJA ELEGANCE
ZIMNY SILNIK JEST TROCHĘ SŁYSZALNY NATOMIAST JAK SIĘ ROZGRZEJE PIEKNIE CYKA.
3,0
Skrzynia biegów
BRAK PŁYNNOŚCI NA NISKICH BIEGACH DO MOMENTU ROZGRZANIA SIĘ SILNIKA
4,0
Układ jezdny
PRZY TEJ MASIE AUTA PRZEDNIE ZAWIESZENIE MOZNA BYŁO TROCHĘ WZMOCIĆ.
POZA TYM PROWADZI SIĘ REWELACYJNIE A W SZCZEGÓLNOŚCI NA TRASACH.
Komfort
5,0
Widoczność
DLA MNIE BEZ UWAG
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
WNĘTRZE AUTA NAGRZEWA SIE SZYBKO
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DLA CZTERO OSOBOWEJ RODZINY JEST AUTEM REWELACYJNYM DUŻO MIEJSCA, JAK DLA MNIE DUŻYM PLUSEM JEST DODATKOWY RZĄD SIEDZEŃ( NP DLA DZIADKÓW LUB ZNAJOMYCH )JEŚLI PLANUJEMY WYCIECZKĘ W WIĘKĘKSZYM GRONIE I JEDNYM AUTEM.
4,0
Wyciszenie
W NORMIE.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PRZEZ ROK CZASU WYMIENIŁEM
- AMORTYZATORY TYŁ-KOSZT 160 ZŁ x SZTUKA( GAZOWE )
- PRZEPŁYWOMIERZ 350 ZŁ.
- KLOCKI TYŁ I PRZÓD 200 ZŁ.
- OLEJE OK 200 ZŁ.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 16V 101KM 74kW
[l/100km]