Układ elektryczny
: izolacja przewodów w miejscach ruchomych ulega rozsypce
3,0
Całokształt
Nie polecam samochodu, chyba że ktoś ma niewiele pieniędzy, potrzebuje duży samochód i lubi go wietrznie naprawiać.
Wrażenia
1,0
Silnik
Słaby silnik jak na masę pojazdu. Dużo spala paliwa jak na 82 KM. Psuje się pompa paliwa do wtryskiwaczy.
2,0
Skrzynia biegów
Ciężko się zmienia biegi. Przekładnia tak dobrana, że przy prędkości powyżej 120 km/h spalanie wzrazta do 12l/100km -wir w baku
5,0
Układ jezdny
Nie wiem jak to zrobili ale bez współczesnych wspomagaczy typu kontroli trakcji itp. doskonale trzyma się jezdni. Nigdy nie udało mi się wpaść w poślizg nawet celowo wymuszany na oblodzonych pustych parkingach.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szybu i wysokie siedzenia sprawiają, że kierowca ma naprawdę szerokie pole widzenia.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze rozmieszczone nawiewy. Jednak w układzie wentylacji są siłowniki firmy Bosch, które ulegają częstej awarii a koszty naprawy są wysokie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń olbrzymia dla każdego. Nawet w trzecim rzędzie siedzeń można wygodnie podróżować ale nie na długo.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duże spalanie i drogie częste naprawy.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
hamulec ręczny, obieg wewnętrzny wentylacji
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najczęściej psuje się pompa paliwa - naprawa jest droga. Nie warto regenerować ani naprawiać
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 16V 82KM 60kW
[l/100km]