Jedzie jako tako, na głowę nie pada w zimie się nie marznie do pracy zawiezie i zakupy. Koszt utrzymania przewyższa jego zalety czyli aż jedną przestronność
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik Z18XE to jakaś mega pomyłka. Opel stworzył ten silnik chyba żeby serwisy miały z czego żyć. Elektronika sterująca silnikiem kosmicznie droga w naprawie a co nóż jakiś czujnik pada zamiennik nie współpracuje z komputerem i trzeba stosować oryginał z GM. Po za tym bardzo mułowaty jak na te swoje 125 KM. Ma również duży apatyty na olej około 0,4 l na 1000 km gdzie producent podaje że norma wynosi 0,6 l na 1000km więc mieści się w normie ale to jak dla mnie i tak za dużo.
3,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów przebiega w miarę płynnie.
2,0
Układ jezdny
Układ jezdny taki sobie. Przy wolnej jeździe da się nim jeździć ale przy prędkości powyżej 120 km/h to już nie lada wyczyn. Strasznie buja i mam się wrażenie jakby pędził ze 170 km/h
4,0
Karoseria
Jak na Opla to nawet odporna na rdzę
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra
4,0
Ergonomia
ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jadąc z kilkoma pasażerami np 3 to szyby jesienią mocno parują
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest bardzo dużo
3,0
Wyciszenie
średnio wyciszony
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania dosyć wysokie jak na półkę jaką zajmuje Opel
3,0
Stosunek jakość/cena
Ok
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nagminnie jakieś pierdoły wysiadają
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik oraz elektronika
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 125KM 92kW
[l/100km]