Karoseria
: Doskonałe możliwości adaptacyjne wnętrza.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobrze wyciszony, pomimo masy pojazdu dość dynamiczny, ale zwiększa się wtedy zużycie paliwa. Przy normalnej spokojnej jeździe - b.dobry.
3,0
Skrzynia biegów
Działa trochę "topornie". Zmiana biegów pewna, ale wymaga trochę innej techniki: najpierw trzeba zwolnić pedał gazu, a potem wcisnąć sprzęgło. Operowanie t.zw. równoczesne powoduje, że silnik zaczyna "wyć" przy wciskaniu sprzęgła.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie twarde, ale b.dobrze trzyma się drogi.
Komfort
2,0
Widoczność
Zły pomysł z tymi grubymi słupkami i jeszcze na dodatek drugie mniejsze... Trzeba się przyzwyczaić i uważać.
3,0
Ergonomia
Jak dla mnie za wysoko kierownica. Łapiąc kierownicę od dołu przedramię trzyma się nie równolegle do fotela tylko "pod górę" co przy dłuższej jeździe męczy. Na dodatek kierownicę można tylko podnieść do góry, a nie opuścić. Wyświetlacz zasłonięty przez kierownicę, chcąc obejrzeć cały trzeba się odchylać w bok.
Drążek zmiany biegów umieszczony za nisko. Manipulowanie nim przy opuszczonym podłokietniku to gimnastyka.
Bardzo wygodne fotele z przodu i w drugim rzędzie. Kombinacja przestrzenią bagażową - rewelacja.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pomimo iż z zewnątrz samochód nie wydaje się obszerny, to wewnątrz jest sporo miejsca.
Pełno w tym aucie uchwytów i półek na napoje (butelki, kubki), ale brakuje z przodu choćby małej półki lub wnęki na np. mapy czy dokumenty. Sięganie pod fotel do szuflady - hmmm...
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 125KM 92kW
[l/100km]